2011. április 3., vasárnap

Brut.

A következő képregényemen a tus technikát akartam kipróbálni. Többek között nagyszerű ecsetfilceket kaptam a mégnagyszerűbb támogatómtól, Zsanitól. Ki kellet hát próbálnom az új eszközöket. Az első rajz, ami kiszaladt a kezem alól, ez a kellemesen szúrós tekintetű (valószínűleg hasonló illatú) úriember lett.
A tusrajzot aztán vektorizáltam.


Adott volt, hogy a következő oldalakon is ezt a stílust vigyem tovább, viszont itt már előrajzoltam ceruzával és utána húztam ki tussal. 




Hasonló eljárás, csak kihagytam a valódi tust és annak vektorizálását. Közvetlenül digitalizáló tábla segítségével rajzoltam át a ceruzarajzot...ki kellett próbálni ezt is. 

A bal felső a tus, alatta a mechanikusan vektorizált (trace-elt) rész. Nem tetszett. Jobbra a kézzel digitalizált verzió. Tetszett. Mindezek a fekete-fehér rajzok csak a vonalas rétegek, erre kerül majd a színezés, szintén digitálisan.


Karakterterv. Ez az a bohóc aki üvöltözik. Konferál.



1 megjegyzés: